Monday, July 6, 2020

bulete cu spanac

  • s-a dus vara de acum 30 de ani, a venit cea din vremurile noastre. prea caldă, prea prăfoasă, prea obositoare. nopțile sînt cu foială, zilele cu toropeală. asta-i viață?
  • fabrica are resurse nesfîrșite. cum i-am făcut ieri capul cimpoi midoriței, nu e zi, hai săptămînă, în care să nu aud/văd ceva incredibil. deja e cam ca într-un almodovar, începe să nu mă mai mire nimic. așa ne lărgim orizonturile... heh.
  • parcă să zic că încep să-mi mai revin. sau sînt încă sub efectul prelungit al revederii prietenilor dragi. că e și asta o treabă.
  • da, filme. deocamdată în remedieri, cu star wars și friends, dar mi-au mai lucit ochii și la alternative noi, ceea ce e de bine. dacă găsesc ceva semnificativ, aduc. ah, nu e rău gone girl. putea mai mult, dar oh, well. actorii drăgălași, cum știm.
  • să încheiem într-o notă sprințară: dac-am făcut să se fîstîcească un bărbat trecut de 50 de ani, nu e totul pierdut *grin*

No comments: