Monday, October 18, 2021

o seară.

am o prietenă care, după niște ani de viață chinuită, și-a găsit o pereche. fie și temporar. cred că e una din puținele dăți din viață cînd mă bucur de la un capăt la altul, cînd sînt încîntată pentru orice mărunțiș pe care mi-l împărtășește, cînd sînt alături de ea din tot sufletul.

aștept niște analize și un diagnostic. am băut și sînt speriată. mă gîndesc la toate lucrurile pe care nu le-am făcut în viața asta, cea despre care sînt conștientă. cum am tot așteptat „să cresc”, „să mă fac mare”, și am ajuns dincolo de jumătatea ei și mă întreb unde a trecut tot acest timp. de ce nu mă las să mă bucur de cît am, chiar dacă îmi poate fi luat de la o zi la alta.

ca de obicei cînd nu poți să vorbești cu nimeni. ca de obicei cînd bei.

1 comment:

puck said...

Cheers, sestra, I drank a glass of wine, too! Sper ca totul sa iti fie bine!